Пошук по блогу

четвер, 1 березня 2018 р.

Завдання березня ОЕ АКВАРЕЛЬ.

Привіт, дорогі наші  росиночки.
Перш за все хочемо привітати вас з першим днем весни. Нехай наразі вона лише календарна, але ми з вами знаємо, що справжнє тепло воно йде зсередини.
Допоможемо весні прийти разом! З нашим новим завданням березня ОЕ АКВАРЕЛЬ намалювати і створити можна що завгодно. Для прикладу весну.
А справжнє весняне натхнення для вас підготувала наша Ліночка:



Всім привіт!
Сьогодні я, Ліна Bolinka, підготувала для вас натхнення - квіткове та акварельне! 
На початку покажу свою невеличку колекцію акварельок ROSA Gallery та їх викраску



Як бачите кольори насичені та різноманітні. Фарби дуже добре лягають на папір, їх можна розмивати, забирати зайве, тощо. Планую ще поповнити свою палітру цих акварельок) Мрію зібрати їх усіх! 
Також на фото видно набір пензликів ROSA Gallery, білка. Відмічу, що ними дуже зручно писати акварелями, кінчик тримається гострий, не роздвоюється, набирають достатню кількість вологи


А тепер покажу що натворила цими акварельками)
Спершу я намалювала кексик на полотні, на якому, доречі, дуже цікаво писати акварелями, воно дещо відрізняється від паперу. Щоб в мене вийшла повноцінна картина я також задекорувала рамочку чіпами та акриловими фарбами


Для написання цього кексика я використала такі кольори: 708 кармін, 727 хінакрідон ліловий, 710 фіолетова, 712 смарагдово-зелена, 729 яскраво-блакитна, 717 індіго, 720 сепія


Да кексика додала трохи об'ємного декору квітів, чіпиків та топінгів






Ось такий милий подарунок вийшов в мене до свят



Також я не втрималась і для цього акварельного посту написала ще ілюстрацію - квіти в чашечці! 






А ще покажу відео процесу невеличкої акварельної імпровізації:


Що ж маю надію, що я вас трохи надихнула!
З першим днем весни вас! Бажаю посмішок, тепла та багато квітів!
З вами була Ліна Bolinka)

Сподобалося натхнення? Ми також у захваті. У завданнях участь беруть всі роботи де хоч якось заснована акварель. Ми не обмежуємо політ вашої фантазії. Малюйте, розмальовуйте, тонуйте, бризгайте... ТВОРІТЬ.
Очікуємо ваші роботи з ОЕ "Акварель" до 31 березня і нагадуємо, що Запрошений Дизайнер по результатах голосування отримує сертифікат на суму 250грн. на покупку матеріалів ROSA TALENT.
Бажаємо вам натхнення!






6 коментарів:

  1. Спасибо за задание и видео! Очень вдохновляюще снято, так и хочется бежать к краскам!))🌺🌺🌺

    ВідповістиВидалити
  2. Відповіді
    1. Катя, весна трохи запаморочила нам голову :). Результати оголосимо в травні, одночасно за березень та квітень. Приносимо свої вибаченння.

      Видалити