Пошук по блогу

неділю, 17 вересня 2017 р.

МК по декору кубиків від Ліни Bolinka

Привіт!
Сьогодні я, Ліна Bolinka, хочу показати вам МК по декоруванню кубиків, які впали мені в око при збиранні іграшок найменшого сина))) Я вирішила їх пофарбувати нашими новинками - акриловими фарбами нових пастельних кольорів.


Отже, на початку для декору кубиків мені знадобилися: самі кубики, фарби, пензлик



Спочатку я прогрунтувала кубики білою акрилкою,


а далі пофарбувала кожен в різний колір, використала такі кольори: "блакитна пудра", "зелена вінтаж", "жовтий світлий", "персиковий" 


З кубиків можна складати картинки, тож я вирішила одну сторону кожного кубика задекупажити і пофарбувала її в білий колір


Вийшли ось такі частинки-пазлики)


Далі за допомогою пензлика та акрилової фарби "шоколадний" я зробила потемніння на ребрах кубиків,це дає зістарення та чіткість ліній, обрамлення тощо.


На кожному кубику я написала букви, що складають слово "HOME", дім) А також зробила бризки білою та шоколадного кольору фарбами. Для завершеності роботи покрила кубики матовим лаком. От і все - декор для дому готовий!


А тепер запрошую глянути на готові кубики з різних сторін)







Надіюсь мій МК сподобався та стане в пригоді)
Всім бажаю багато натхнення!
З вами була Ліна Bolinka






4 коментарі: