Пошук по блогу

вівторок, 26 вересня 2017 р.

Відчуй себе художником. МК від Анастасії Тисевич.

Привіт, наші творчі друзі!

Сьогодні з вами Тисевич Настя.
З самого дитинства я багато малювала, бо дуже полюбляла це діло, але.... взагалі не вміла цього робити! В голові складалися неймовірні, казкові світи, але на папері нічого не виходило. Та с тих пір, як я поринула в світ скрапбукінгу, я навчилася за допомогою паперу та фарб висловлювати свої емоції та фантазії.
Цього місяця в нашому блозі завдання, де ОЕ - Фарба. Тому я для вашого натхнення створила таке невеличке панно та підготувала по ньому відео-МК.


 З великого розмаїття фарб, представлених в магазині ROSA, я обрала декілька кольорів та на полотні розміром 15*20 см відобразила наш сучасний світ, якого ми не мислимо без соціальних мереж та штрихкодів.



А ось і сам майстер-клас. Влаштовуйтесь зручніше.
Приємного перегляду!


Сподіваюсь, що мені вдалося вас надихнути на кольорові експерименти.
Цікавого та яскравого життя вам, друзі!

2 коментарі: