Пошук по блогу

понеділок, 28 серпня 2017 р.

Робимо звичайне незвичайним. Натхнення від Тисевич Анастасії.

Привіт, друзі!

Сьогодні з вами Тисевич Настя і я хочу вам показати, як зовсім неочікувано зі звичайної МДФ заготовки в мене вийшов невеличкий арт-об'єкт.




Останнім часом мене захопила техніка малювання рідким акрилом, я вже випробувала таку техніку на папері, на грунтованому картоні, а тепер вирішила зробити щось для мене новеньке і задекорувала стакан для пензлів/олівців.




Як ви бачите, маючи декілька кольорів акрилової фарби, трошки фантазії та натхнення, можна зробити унікальну штукенцію, яка станеться у нагоді або просто буде радувати око:-))


Для ускладнення фону та композиції я використала фоновий чіпборд ROSA, який пофарбувала чорним.


Ще мені захотілося потестувати кракелюрні лаки, тому я додала трошки тріщинок на бокові частини стакану, а задню стороню просто закракелюрила  та затерла тріщинки бронзовим акрилом.



Тепер мої пензлики та олівці не будуть нудьгувати в звичайній скляній банці і в мене перед очима завжди стоятиме яскравий, надихаючий об'єкт:-)))


1 коментар:

  1. Настя стакан дуже креативний! Поєднання технік дуже стильове! Усі деталі цікаво розглядати! Надихаюче!

    ВідповістиВидалити