Пошук по блогу

вівторок, 21 березня 2017 р.

Цукерниця від Анни Ткаченко.

Всім привіт, любі читачі!

Сьогодні з Вами я, Ткаченко Аня. Цілий тиждень в мене якийсь "лавандовий" настрій, тому я вирішила поділитися ним з вами і зробити цукерницю в ніжно-фіолетових кольорах. Хоча для мене то не цукерниця, а кошик для фруктів, бо цукерок туди кілограми зо три влізе). А ви можете подумати, як застусувати такий кошик у своєму інте"єрі.



Заготовка гладенька та якісна, тому грунт я нанесла тільки там, де буде декупажна карта. За допомогою клей-лаку це зробити дуже просто. На загрунтовану поверхню наносимо шар лаку, а потім приклеюємо серветку чи папір, який попередньо змочили водою.
Мені подобається, що ефект від клей-лаку матовий і не блискучій.


Тепер фарбуємо цукерницю  світло фіолетовою фарбою Rosa Gallery. Не зважаючи на те, що фарба дуже ніжна, покриваючі властивості в неї надзвичайні. Покриття в один шар дає ось такий результат:


Щоб придати роботі більш виразного вигляду, я додала гарненьку квітку та темно фіолетовою фарбою затемнила з боків ледь торкаючись спонжиком.


За бажанням всередині можна залишити кошик не обробленим, якщо зберігати в ньому смаколики або печиво. Я свій покрила коричневою фарбою, яку розвела з водою до рідкої консистенції, та нанесла пензликом.



Моя цукерниця з яблучками вже прикрашає стіл улюбленої кухні. 

  
До зустрічі!



1 коментар:

  1. Прованс і лаванда, це мабуть завжди актуально) а ще й практична річ в лавантдовому настрої може змінуювати наповнення, від яблучок до в’язальних ниточок)

    ВідповістиВидалити